لیست بیمه تامین اجتماعی

آرمان اراقام دقیق سپاهان، که یک شرکت حسابداری در اصفهان است، را می‌توان یک شرکت معتبر در حوزه حسابداری معرفی کرد که امروزه توانسته برای آن دسته از افرادی که به دنبال تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی هستند، یک سایت منحصر به فرد به حساب آید. ما در این مقاله شما را با خدمات و مزایای استفاده از سایت حسابداری بیشتر آشنا می‌کنیم.

لیست بیمه تامین اجتماعی شرکت ارمان ارقام دقیق
بیمه ای معتبر همچون تامین اجتماعی برای همه عمر

لیست بیمه تامین اجتماعی چیست؟

در شرکت‌های گوناگون طبیعتاً کارگر و کارمندان زیادی مشغول فعالیت هستند که در این بین، شرکت با داشتن کد کارگاهی بیمه خود باید این افراد را نیز بیمه کند. سپس در پایان هر ماه لیست بیمه را به سازمان تامین اجتماعی ارسال نماید. معمولاً تعداد کارمند در هر شرکت بر روی روند تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی تأثیر واضح خود را می‌گذارد. اما اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به هر دلیلی همچون مشغله کاری و یا تأسیس جدید شرکت هنوز با مقوله تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی و یا چگونگی تهیه و ارسال آن سؤالاتی دارید، ما به شما توصیه می‌کنیم که از حسابداران ما در این سایت حسابداری راهنمایی‌های لازم را بگیرید.

در لیست بیمه سوابق کاری کارمند و کارگر در شرکت همراه با حقوق و مزایای وی درج می‌شود و افرادی که در این لیست نام آن‌ها درج شده است، حق بیمه خود را به سازمان جهت دریافت مزایا باید پرداخت نماید که حق بیمه ۳۰ درصد از حقوق کارگر و کارمند است و معمولاً ۷ درصد را کارمند و یا کارگر و ۲۳ درصد آن را کارفرما پرداخت می‌کند.

شما به عنوان فردی که شرکتی را تاسیس کرده‌اید و قصد استفاده از نیروی کار دارید، حداکثر ۱۵ روز مهلت دارید تا بعد از شروع کار خود به یک شعبه معتبر تامین اجتماعی مراجعه و کد کارگاهی خود را دریافت کنید. سپس کارشناس بیمه کد کارگاهی را برای بررسی‌های لازم به شما ارائه می‌دهد و با داشتن نام کاربری و رمز عبور شما باید هر ماه نسبت به ارسال لیست بیمه خود اقدام نمایید. معمولاً شماره بیمه در تمامی شرکت‌ها برابر بوده و تنها کد کارگاهی یکسان نیست. در این بین، شرکت حسابداری در اصفهان می‌تواند شما را از دغدغه‌های این کار دور کند و فعالیت‌های حسابداری شما را به نحو احسن جهت تهیه و ارسال لیست به ثمر برساند.

 

آرمان ارقام دقیق، شرکت حسابداری در اصفهان
تهیه لیست تامین اجتماعی توسط گروه حسابداری

مزیت شرکت های حسابداری

کارفرمایان جهت پرداخت حق بیمه کارگران و کارمندان خود تنها ۳۰ روز فرصت دارند. بدون شک اگر در پایان ماه لیست بیمه را تهیه و ارسال نکنند، با جریمه دیرکرد مواجه خواهند شد. سایت معتبر تامین اجتماعی در روزهای پایانی هر ماه جزء سایت‌های بسیار شلوغ است که اطلاعات بیشتر از ۱۵ میلیون بیمه شده گوناگون را مورد بررسی قرار می‌دهد. به همین علت، ترافیک بالای سرور در برخی از شرایط سایت را از دسترس خارج می‌کند.

چنانچه شما از خدمات سایت حسابداری ما یعنی شرکت حسابداری در اصفهان استفاده کنید، به هر حال بابت این موضوع که پایان هر ماه لیست بیمه شما تهیه و ارسال می‌شود می‌توانید مطمئن باشید. این چنین لازم نیست با مشکلاتی همچون ترافیک بالای سرور و از دسترس خارج شدن سایت آزرده خاطر شوید که امروزه بسیاری از شرکت‌ها، کارآگاه‌ها و مؤسسات گوناگون که زمان کافی برای تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی ندارند، تنها از شرکت‌های معتبر حسابداری استفاده می‌کنند.

سریع ترین روش برای تهیه و ارسال لیست تامین اجتماعی در اصفهان
سریع ترین روش برای تهیه و ارسال لیست تامین اجتماعی

نحوه تهیه و ارسال لیست بیمه تأمین اجتماعی

 

چنانچه بخواهید نسبت به تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی و ارسال آن اقدام کنید، بهتر است بدانید که چندان فعالیت آسانی نیست و باید به صورت مرحله به مرحله انجام پذیرد که بسیاری از کارفرمایان شاید نسبت به انجام آن چندان تمایلی از خود نشان ندهند. به هر حال، خطاها و مشکلات احتمالی باعث اتلاف زمان افراد می‌شود و به همین دلیل است که استفاده از یک سایت حسابداری معتبر می‌تواند یک راهکار معقولانه در این شرایط باشد.

شرکت حسابداری در اصفهان مرحله به مرحله لیست بیمه شما را تهیه و نسبت به ارسال آن در پایان هر ماه اقدام می‌کند. سپس بعد از ارسال لیست بیمه نسبت به پرداخت حق بیمه کارگر و کارمند شما نیز اقدامات لازم را انجام می‌دهد. این گونه است که شما بدون هیچ گونه مشکل و دغدغه خاصی قادر خواهید بود، نسبت به استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی خود و کارمندان خود در طول سال مطمئن باشید؛ چرا که این شرکت حسابداری در اصفهان با سابقه طولانی و همچنین مسئولیت پذیری و تعهدی که به آن پایبند شما را از اعتمادی که به این مجموعه دارید، ناامید نمی‌کند.

 

سامانه تامین اجتماعی کشور
سامانه تامین اجتماعی کشور و لیست بیمه

چگونه از سامانه تامین اجتماعی استفاده کنیم؟

روش‌های گوناگونی برای پرداخت حق بیمه پرسنل وجود دارد که روش غیر حضوری می‌تواند جزء بهترین روش‌ها باشد که درگاه‌های اینترنتی، اینترنت بانک و تلفن بانک می‎توانند این روش را پشتیبانی کنند. شما به عنوان کارفرما نیز باید این نکته را در نظر بگیرید که سامانه پرداخت لیست بیمه اختیاری و اجباری کاملاً ساختار متفاوتی دارند و تنها در صورت ثبت نام و داشتن نام کاربری و رمز عبور می‌توانید از سامانه‌های پرداخت لیست بیمه سازمان تامین اجتماعی استفاده کنید.

به هر حال در برخی از شرایط این موضوع دیده شده است که ورود افراد به سیستم امکان پذیر نیست که بهتر است از یک مرورگر دیگر استفاده نمایند و کارفرما برای پرداخت اینترنتی لیست بیمه کارمندان و کارگران خود را صددرصد در ابتدا باید کدکارگاهی داشته و بدون کد کارگاهی امکان پرداخت لیست بیمه نیز وجود ندارد. برخی از افراد که تمایل به پرداخت شخصی بیمه دارند باید نسبت به دریافت شماره بیمه سازمان تامین اجتماعی نیز هر چه سریع‌تر اقدام نمایند.

ارسال سریع و دقیق لیست تامین اجتماعی در اصفهان
ارسال سریع و دقیق لیست تامین اجتماعی در شهر و استان اصفهان

سخن پایانی

متاسفانه بسیار دیده شده است که به خاطر ثبت کردن نادرست اطلاعات هویتی پرسنل، کارفرما با انواع خطا در هنگام تهیه لیست تامین احتماعی روبرو شده است که این خود زمان زیادی را می‌طلبد. به همین دلیل توصیه ما این است از خدمات شرکت آرمان دقیق سپاهان (شرکت حسابداری در اصفهان) در این شرایط استفاده کنید، تا با خیالی آسوده در پایان هر ماه لیست مورد نظر تهیه و ارسال گردد.

فهرست مطالب

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا